Veel gestelde vragen over surfcamps.nl

1. Als ik een (aan)vraag stuur, hoe lang duurt het voordat ik een antwoord krijg? Het systeem stuurt ALTIJD direct een reply op het moment dat je mailtje binnen is gekomen, zodat je zeker weet dat het is aangekomen bij ons! Krijg je geen auto reply, dan is er iets misgegaan met je mailtje (misschien klopt je email adres niet, bijvoorbeeld). Wij streven ernaar om elk mailtje binnen 24-uur persoonlijk te beantwoorden. Het maakt echter wel uit wanneer je ons gemaild hebt. Als je ons door de week (tijdens kantooruren) een aanvraag stuurt heb je meestal binnen enkele uren bericht. Mail je op vrijdagavond, dan kan het zijn dat je pas op maandag een reactie krijgt.

2. Als ik een vakantie aanvraag, wordt deze dan ook meteen definitief gereserveerd?
Het ligt eraan welke keuze je gemaakt hebt in het aanvraagformulier. Je kunt daar namelijk kiezen uit het versturen van een vrijblijvende aanvraag en het verzenden van een aanvraag voor definitieve reservering. Als je kiest voor een vrijblijvende aanvraag dan ben je door je gegevens in te vullen nog nergens toe verplicht. Het betreft hier een aanvraag: dwz wij nemen altijd eerst contact met je op voordat wij iets reserveren. Als je kiest voor de optie 'definitief reserveren', dan zullen wij de vakantie vastleggen als deze nog beschikbaar is. Je moet daarom ook akkoord gaan met de voorwaarden, voordat je de aanvraag voor definitieve reservering kunt verzenden. Als je op de site hebt gekeken dan zie je dat de vakanties op verschillende manieren zijn ingevoerd. Bij sommige vakanties worden geen data of pakketten genoemd en heb je alleen een vanaf prijs. Deze vakanties kun je vrijblijvend opvragen, waarbij wij eerst bij je terugkomen met een volledige offerte (indien mogelijk). Het is belangrijk dat je ons voldoende informatie geeft, zodat wij je verder kunnen helpen. Bij andere vakanties zie je vertrekdata en prijspaketten genoemd in een tabel, met daarbij alle informatie over de verplichte extra's (als luchthavenbelasting) en bijvoorbeeld mogelijke extra's die je zelf kunt kiezen. Als je een aanvraag doet voor een van deze vakanties dan zullen wij direct bij de leverancier navragen of de vakantie beschikbaar is en indien mogelijk een optie nemen voor definitieve reservering. Ter bevestiging nemen wij contact met je op om de reservering door te nemen (vaak telefonisch). Als jij vervolgens akkoord bent wordt de reservering definitief gemaakt.


3. Wat gebeurt er als de vakantie die ik aanvraag niet beschikbaar is? Als de vakantie die je wilt niet meer te boeken is zullen wij, na overleg met jou, vrijblijvend (indien mogelijk) een alternatief bieden. Doorgaans is het een vergelijkbaar pakket of hetzelfde pakket, maar dan met een andere vertrekdatum en/of reisduur.
 
4. Kan ik ook extra wensen en voorkeuren doorgeven en hoe wordt daar rekening mee gehouden? Bij elke (aan)vraag heb je de ruimte om je wensen en voorkeuren aan te geven. Zo is het zelfs mogelijk dat wij een bestaand pakket voor jou 'op maat' verlengen, verkorten of aanpassen. Het is helaas niet bij alle pakketten mogelijk, maar aarzel niet om zoveel mogelijk bij de eerste aanvraag aan ons te melden! Wij laten je weten wat er kan en regelen voor je wat er te regelen valt!
 
5. Kan ik met een credit card betalen? Nee, helaas is het nog niet mogelijk om per credit card te betalen. Alle betalingen geschieden per overschrijving na ontvangst van de factuur (tevens bevestiging).

6. Kan ik contant betalen?
Als je wilt kun je tijdens kantooruren je vakantie contant komen afrekenen in Rotterdam.
 
7. Mag ik een vakantie die ik geboekt heb (kostenloos) annuleren als ik toch nog niet (aan)betaald heb? Nee, op het moment dat jij een definitieve reservering maakt is het niet meer mogelijk om de vakantie kostenloos te annuleren. Voor de annuleringsvoorwaarden kun je kijken onder onze voorwaarden. 
 
Mis je een vraag? Stuur ons een mailtje of bel 010 - 2131364 tijdens kantoortijden!